Friday, 25 January 2013

KEAJAIBAN DARI ALLAH

assalamualaikum.. jawab salam dulu lah kepada yg beragama islam tu.. hewhewww.. entri kali ni.. aku lebihkan kepada yg PENCIPTA .. aku kau dia dan semua orang tak boleh lari dari ALLAH.. NEVER and NEVER okay.. kenapa?? ahaa.. sebabnya kita akan sentiasa diingatkan oleh-Nya .. kita tengok itu.. kita nampak Allah..kita tengok ini..kita nampak ALLAH.. nak bukti..?? ok tengoklah sendiri..

batu pon bersujud..kita??



lihat di permukaan bulan pon ada nama Allah

Subhanallah ..
terdapat nama Allah di sarang lebah
di atas badan ikan pon ada jugak

bulu kucing bercorakkan nama Allah
darah yang mengalir dalam urat pon berbentuk nama ALLAH
hebatnya ciptaan Allah

atas lembu pon ada nama Allah

Api berbentuk nama Allah
subhanallah.. air sungai dan air laut tidak bercantum.. BESAR KUASA ALLAH


yang ni la paling mudah untuk ALLAH mengingatkan hamba-NYA..bila digabungkan tgn kita untuk berdoa.. tercantumlah 99 (tapi tulisan arablah) 99 tu kan nama2 ALLAH..


sungguh kagum kan dengan CIPTAAN ALLAH ni.. sebab tu aku takut,.. AKU TAKUTKAN ALLAH..  tapi AKU SAYANGKAN  ALLAH...


p/s :ni je gambar yg sempat direview tepat pukul 2.30 pagi..penat dah.. alhamdulillah siap.. yg dah habis baca boleh follow dan share kalau nak..

No comments:

Post a Comment